امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • sheralbusiness.com
    مرکز دائم صادرات و سرمایه گذاری

خدمات مشاوره صادرات و جذب سرمایه

خدمات مشاوره صادرات و جذب سرمایه

همگان باور داریم ، برای دست یابی به رشد اقتصادی دیگر تنها  اتکاء به بازار داخل کافی نخواهد بود، چراکه در حال حاضر با توجه به رقابت تقریبا کامل در بازار نزدیک به اشباع ، رقابت های بیشتر نتیجه ای جز حذف تعدادی از شرکت ها به همراه نخواهد داشت. از سوی دیگر با توجه به رفع برخی از محدودیت های بین المللی ، ورود فن آوری های نوین و حضور شرکت های خارجی در بازار داخلی را نباید نادیده گرفت و البته با  اتخاذ الگو  و  ابزارهای نوین می توان از این موضوعات فرصت های خوبی را ایجاد نمود .  

نگاه به بازارهای خارجی و صادرات یکی از مهمترین نقاط امید در فراهم آوردن رشد و توسعه اقتصادی بنگاه ها خواهد بود. جالب  توجه است که همسایگان ما یکی از جذاب ترین بازارهای دنیا را تشکیل می دهند ، حجم واردات این کشورها به بیش از ۱۳۰۰ میلیارد دلار درسال بالغ می گردد و متاسفانه شرکت های ایرانی از این بازار بزرگ سهم قابل توجهی در اختیار ندارند، در حالی که کشورهای مختلف در تلاش هستند تا این فرصت های گرانقدر را تبدیل به ثروت و نهایتا اشتغال برای شرکت های محلی خود نمایند. این همه در حالی است که بسیاری از محصولات و خدمات در کشور ما با در نظر گرفتن برخی ملاحظات می تواند جایگاه مستحکمی در بازارهای مٌد نظر داشته  باشند.   

مشاورین نمایشگاه دائم صادرات و فرصت های سرمایه گذاری ایران ، ضمن در اختیار داشتن سابقه عملیاتی در این حوزه ها و تمهید مقدمات در همکاری با شرکاء بین المللی خود در خصوص ورود به بازارهای صادراتی ، با هدف توسعه صادرات محصولات و خدمات شرکت های ایرانی ، ایجاد مشارکت بین شرکت های داخلی و خارجی و نیز ارائه خدمات مشاوره در قالب رفع موانع موارد فوق خدمات منحصر بفردی را در حوزه صادرات و جذب سرمایه خارجی ارایه می نماید.  

در این مرکز خدمات زیر برای شرکت کنندگان در نمایشگاه دائم صادرات و جذب سرمایه ارائه میشود

  1. انجام مطالعه بازار هدف متناسب با محصول یا خدمات تولید کننده
  2. تدوین استراتژی صادراتی
  3. شرکت کردن همراه تولید کننده در مذاکرات بین المللی
  4. تنظیم و بررسی توافقنامه ها با مشتریان خارجی معتبر
  5. اتصال به پایگاه اطلاعاتی شیرال
  6. معرفی محصول شما به مشتریان خارجی و هیئتهای تجاری بازدید کننده از ایران
طراحی سایت