امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • sheralbusiness.com
    مرکز دائم صادرات و سرمایه گذاری

حضور در پلتفرم شیرال

حضور در پلتفرم شیرال

پلتفرم شیرال به منظور برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران و همچنین مشاورین سرمایه گذاری طراحی شده است، سرمایه پذیران می توانند با حضور در این پلتفرم نسبت به معرفی فرصت سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی اقدام نمایند. البته مشاورین شیرال مشاوره لازم را در خصوص نحوه برقراری ارتباط ارایه می نمایند.

همانطوری که میدانید استفاده از مشاوره تخصصی در پیشبرد و تسریع پروژه ها تاثیر بسیار بالایی دارند. در این رابطه ما ازمشاورین سرشناس و مجرب بین المللی و داخلی در زمینه های مختلف تخصصی دعوت به همکاری کرده ایم و در مرکز ما رجیستر شده اند.

لینک ثبت نام مشاور

بعد از ثبت نام، همکاران ما در مرکز برای ارجاع پروژه ها و اطلاعت بیشتر ارتباط برقرار میکننداز سوی دیگر، شرکتها برای استفاده از بانک مشاورین ما میتوانند پروژه های خود را که نیاز به استفاده از مشاوران تخصصی دارند با استفاده از لینک زیرثبت کنند. همکاران ما در مرکز، این پروژه ها را بر اساس پایگاه جامع مشاورین به مشاورین مربوطه ارجاع میدهند تا برای ادامه کار با یکدیگر همکاری کنند

لینک ثبت پروژه

از دیگر خدمات ما در این پلتفرم، فروش محتوای تخصصی میباشد. به عنوان مثال، مطالعه بازاهای روسیه، بررسی جامع بازار ترکمنستان و … که میتواند برای صادر کنندگان و تولید کنندگان بسیار مفید باشند. این محتواها را علاقه مندان میتوانند از وبسایت دانلود کرده و استفاده نمایند.

خرید محتوی

همچنین در صورتی که در زمینه خاصی تخصص دارید میتوانید ما محتوای تخصصی شما را برای قراردادن در سایت خریداری میکنیم. برای این منظور در صفحه اصلی سایت request a call back را زده و یا با ایمیل زیر با ما محتوای خود را به اشتراک بگذارید

info@sheralbusiness.com

طراحی سایت